Mammas hjärta....

Igår sa Nelly att hon ville ta in sin säng på mitt rum och sova i den ..
Självklart sa ja och bar in ennes säng ch ställde den breve min ..
Hon låg stolt i den och sin välling..
Sa gonatt mamma vi syns imorgonon..
Efter ett tag fråga hon om hon fick komma till mig i sängen..
SJälvklart, vill inte tvinga henne till något ...
SOm ja skrev igår bädda hon ner mig och ja somna..
Sen när vi gjorde ett nytt försök och hon somna i min säng..
KLockan ett på natten vakna hon och klättra över i sin säng och där låg hon tills hon vakna..
Hon va såååå stolt.. :)
 
Nu har vi bakat lite kladdkakemuffins och ska strax gå till affären och handla lite ..
Sen ska vi gå med ficka till damerna på häxgården :p

Sen ska ja bjuda hit emma och sandra på lite fredagsfika tänkte ja.
ELler de va nelly som ville de ..
Sen blir de spinning och ett core pass..
Avslutar kvällen med lite mat och soffhäng med Susanne :)
Bra fredag ...

Men saknar min simon så himla mycket... Men om en vecka är jag i gbg.. :)


Kommentarer
Postat av: (grand)

2012-02-10 @ 12:32:51
Postat av: (grand) mum

Hejja Nelly Hejja Nelly, men hos "mommo" ska hon sova med mig;)

2012-02-10 @ 12:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0