Trött ab

Idag va de inte lätt att ta sig upp bär klockan ringde strax efter fem .! Ne Tvi fan .. Trött som ett ja jag finner inte orden ..

Träningsvärk som tusan har ja med :)
Vart ett gympass + promenad i måndags :) inte varje dag de händer ska ja meddela, men de är väldigt skönt när se väl händer . Träningsvärk är skön smärta på något konstigt vis ..

Igår till dhw hade ja snyft kalas , dom begravde Mike delfino ... Inte ett öga va torrt om ja säger så .
Jag tänker mig alltid in att de är ja som är med om sakerna .. Typ hur ja skulle känna om de va Simon som dog ..
Pjuh va jag grät och grät! Men gråter typ för allt just nu , minsta lilla och ja storbölar ...

Snart är bajshelgen här också ... :((


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0