Sjukstuga .

Idag har vi sjukstuga här hemma ..
Nelly hade feber och rosslar , jag är så fruktansvärt snorig och hostar..
Så idag blir en lugn inne dag , hur nu de ska gå , både ja och Nelly kommer klättra efter vägarna eller ha ihjäl varandra ..
Vi kanske går till affären för att handla till fredagsmyset ...

Igår köpte ja ett sånt underbart fint armband som Tezzan Klein gjort på min beställning . Va ett exakt sådant jag ville ha , och i juni nästa år får vi lägga till en till tags på de :))

Saknar min fina Simon också , vi ska inte fira jul ihop och de gör så ont i mig . Men men va e de liksom, är ju bara jul eller hur va de nu !
Ne men upp med huvudet !

Ne nu ska ja och Nelly fortsätta måla .

Lägger upp en bild på nellys egna pepparkakshus som nu står på hennes rum . Men ja har märkt att de försvinner godis från taket ;)

Ha en bra helg ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0