Nelly Emelina Jönsson

Måste bara skriva ett inlägg om min fantastiska dotter .
Att man kan vara så stolt och älska en sån liten så himla mycket, att man kan känna sån enorm kärlek till sitt eget barn är helt sjukt .
När hon är hos sin pappa känns de verkligen att något stort saknas !

Hon gör mig även galen och ja tappar humöret på hennes envisa sida !
Att man kan ha ett sånt jäkla humör och sån vilja vid denna ålder är för mig helt sjukt .! Men när allt lagt sig känner ja bara sån enorm kärlek ...
Jag är inte världens bästa mamma alla gånger, de vet ja . Men ja försöker..

Hon är så stor nu, pratar nästan helt perfekt, somnar och sover i sin säng hela nätter, går på toa och gör sina behov, sjunger låtar, lär sig bokstäver osv osv ...
Min fina flicka !!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Du är den bästa mamman för din dotter!
Kul att du är tillbaks:-)

2012-12-05 @ 21:45:54
URL: http://melvin2005smamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0