23 december

Sitter i soffan hemma hos mamma och pappa ! Ska få hasselbackspotatis och kött .. Kanske kommer en bild ;)

Helt död är jag idag igen, spinning börja jag dagen med sen vart de ett gympass med even .
Så nu är ja så trött ...

Sitter även med en Bingolotto till kvällen, får nog väckas när de är dags för att spela .:)

Har en rätt off dag då man känner sig som världens fetaste och fulaste .. Blekaste ... Visst de är underbart att vara gravid .. Eller ,??
Trött, illamående,viktuppgång,bristningar, förlossning, blek, finnar, alkoholfritt, toa 1573836 gånger på natten, ryggont,osv osv osv .
Men visst jag har ett liv i mig !
Mitt och Simons barn .
Men vissa dagar vill man att han ska vara gravid !!!!
Men vissa dagar älskar man att vara gravid ...
Jaja nu ska ja mitt fetto sluta klaga !

Ha en bra jul .!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0