The day ....

Sitter nu och äter lite frukost och mår lie lätt illa om ja säger så ..
Vet itne va de illamåendet kommer ifrån men kan tänka mig att de är för ja är så sjukt  nervös inför kursstarten som är om cirka två timmar...
Bara bita ihop nu..

Haft en toppen helg nu som uppladdning..
Kom hit vid 19 på fredagkväll..
Efter mycket tjat från simons sida så gick ja med på att åka på en motorcykeltur..
Efter många skräckberättälser från min sida..
Kunde låta såhär :
Simon, kör vi åt helvete och du inte får ett ända men för livet och jag blir sittandes i rullstol och dreglar och kan itne säga eller göra något då är de fan du som ska dra runt mig . Du lämnar mig inte för ja kommer leta upp dig och skicka någon som dödar dig! Tro mig! :) haha!
Men efter lite pep så åkte ja med..
Helt okej men de va första gången och ja va rädd..
Men de blir väll bättre..
Sen vart de tacos och mys..

Lördagen vart de lite kickboxning som vanligt :)
Rätt kul ändå trots ja inte r så jätte bra men får sjkuträningsvärk iaf :)
Sen vart de lite thaimat och vin..
Vart även bowling med Simon,Adam,Jonathan och Julia..
Och gissa : JAG VANN!
Sjukt kul :)

Söndagen vart en tur på stan.
Lite kaffelatte hasselnöt osv..
Promenad och tacopaj te kvälen ...

Och nu är dagen komma då ja ska börja min utb som PT och Kostrådgivare...
Kul..
tror ja..

Återkommer senare..

Nu är min tid slut vid datorn..
Nu lär ja fixa mig sen te spårvagnen..
Big city life..

Hörs!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag kan bli din första klient, har lite gravidkilon att bli av med :)

2012-04-02 @ 10:31:31
Postat av: Ann-Sofie

Det där kommer du fixa galant!:)

2012-04-02 @ 14:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0