Söndag närmar sig!

och jag börjar bli mer och mer nervös...
Tack vare Sirpon igår så kan ja en heldel muskler på latin och även stava dom..
Tusen tack för de..
Styrketräningesdelen känns också helt okej...
Nu är de bara sälja,ledarskap,marknadsförings biten ja ska klara..
Får reda på idag om ja får göra den för grupp,via telen eller med en person..
Jag hoppas på telen såklart men bara för de så får ja grupp..
Hursomhelst så måste de göras. :)

Igår vart de till att köra två styrkepass x45 min..
Jag va död..
Vart även en löptur i skatås med kärleken efter..
Alltså dom 5 km är inte att leka med..
Så jäkla backig och med massa gym i benen va de inte de lättaste men tog mig runt på lite över 22 min.
Så jag får väll vara nöjd med de..

På kursen har jätte många gått ner i vikt..
Hahah dock inte jag tror...
Jag har heller itne vägt mig men känner inget på kläder :P
Men va gör de..
Ska försöka fixa till de hemma sen..
Nu när man har massa kunskap. :P

Får se vad som händer idag..
Blir en heldag i skolan idag eftersom examenuppgifterna släpps..
Blir lite plugga muskler när ja kommer hem sen vet ja inte.
Sómna till en film i soffan kanske :)

Vill bara säga att ja saknar alla där hemma :)
Tusen tack till Mamma och Pappa med ...

Nelly, älskade Nelly...
De börjar göra ont nu..
Riktigt ont!


Kommentarer
Postat av: Sasse

Lycka till!!

2012-04-13 @ 13:02:42
Postat av: sofie

haha, du är grym på löpning du!! har jag kört 5km på 22min är jag sviiinnöjd och du kör det när du är sliten och tycker att det är halvbra ;) gryyyyymt!! och du! lycka till imorn :)

2012-04-14 @ 15:04:32
URL: http://sofie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0