Energi ...

Tänk va vissa människor bara kan ta ens energi..
Varför lägger man energin på såna människor istället för att bara skita i dom ??
Istället för att lägga energi på de som får en må bra..
På såna som man får något tillbaka av ..
Tänk att de ska va så himla svårt..

Att en mening kan såra en så fruktansvärt mycket..
Även fast man vet själv vad som är sant och inte sant..
Att en person vet exakt vilka knappar den ska trycka på för att få en må dåligt ...
Varför bryr man sig ens för?
De är juh den stora frågan ...
Borde bara vara kall och låta folk hålla på ..
Bara låta de rinna av en..
Men tyvärr så fungerar inte jag så..
Och de vet vissa allt för väl ...



Ställ in ditt sikte på nåt positivt
För något ryggbitande har vi ingen tid
Jo, jag ser dom men jag bara väljer att se förbi
Kan inte låta dom stjäla min energi
Nej, om nån vill hålla ner dig och se dig vissna
Så använd deras hat som en gnista
för vi växer upp med ljuset, kommer ifrån de dunkla
Det är klart dom vill se vår skuta sjunka
Jag ser dom inte på min radar
Så det spelar ingen roll hur många troll som hatar
Jag bara ser aldrig tillbaka
Nej nån guldgrävarvän kommer jag aldrig sakna
Nej en god vän går först
Dom finns vid din sida när sommar blir höst
Skin över dom, låt dom växa
Har inget hat i mitt bröst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0