Tisdag ...

har typ spenderat dagen ute..
Typ gtt och gått :)
Underbart väder liksom..

Nu på kvällen har ja tagit åt mig något som ja inte vet hur ja tänkte..
Jag älskar tanken och är sjukt peppad.
Jag ska köra mitt första spinningpass som instruktör..
Och ja vill att allt ska va perfekt..
Men men de blir som de blir..
Tror ingen dör om ja hamnar lite fel i takten..
Förutom ja då..
Ja har själv valt ut folk som ska komma..
Meningen är att ja sen ska köra ett schemalagt spinningpass :)
Hoppas för allt i världen att detta går bra och att dom som kommer känner att dom vill komma igen och köra..

Håller på med lite lax,bulgur,wookadegrönsaker och kall sweetchilisås nu som ja ska mumsa i mig när ja kommer hem :)
Sen blir de till att ut och jobba sista natten..
Ska försöka hinna med att köra lite styrkeövningar när ja kommer hem från spinningen ..
Fan ja kan inte lägga upp bilder..
Blir så less..!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst var det mums med lax och bulgur , gick spinningen bra?

2011-10-11 @ 21:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0