Onsdag ..

Slänger in ett liitet inlägg här när ja har lite tid över :)
Ja som är en sån himla upptagen dam :)

Va tänkt att ja skulle ut och springa nu på morgon men mina ben ville inte gå upp ur sängen ...
Så den löpturen får bli en annan dag.
Ska iväg en sväng in till Sandviken..
Sen ska ja hem för att äta lunch med Sandra..
Sen blir de Em jobb..

Jag och Nelly ska sova i Torsåker nu dessa dagar ja jobbar Em..
Tack snälla mamma och pappa som ställer upp och hämtar på dagis och att vi får sova där ..

Är de någon som skulle vilja ge mig en onepiece så får den mer än gärna göra de..
Skulle stå högt i kurs i mina ögon iaf :)

Saknar vissa mer än andra... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0