Fredag kväll...

Sitter hemma hos mamma och pappa nu och kollar på idol..
Alltså.. Vem har tagit ut dessa människor..??
Mer än hälften av dom sjunger så himla falskt ..
Pinsamt ..

Finns godis,chips, ostkrokar och sånadära jäkla goda stjärnor..
Jag ska erkänna..
Ja föll för en bublizz ..
Kan verkligen inte motstå.. :)
Jag är stolt för ja höll mig till min mat..
Dom andra åt snitzchel och pommes med bea...
Va sjukt sugen..
MEN.. Ja höll mig :)
Har även bara druckit ett glas mineralvatten :)
Men de är svårt, jävligt svårt..
Är en dag imorgon med då ja ska vara hemma framför tvn ..
Men håller tummar och tår j klarar de :)

Sjukt trött är ja..går nog och lägger mig efter idol och laddar för ett pumppass i sandviken..
Sen är de dop för lilla Kajsa i lumsheden ...

Dagens mat :
Frukost : 3 dl youghurt . 3 msk musli och två äggvitor
Mellanmål : Keso äpple och kanel
Lunch : 70 g fullkornspasta och 150 g köttfärssås och rivan morötter
Mellanmål : 100 g kesella och en hårdmacka med makrill
Träning : Promenad 6.7 km
Middag : 70g råris 150g kyckling sallad samt en sweetchilisås på kesella
Mellanmål : 150 g kesella och en madarin ...

Ha en underbar helg allihop!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hälsa att moster saknar sitt hjärta!!

2011-10-07 @ 22:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0