Tankspridd..

eller världens sämsta mamma ???
De är frågan de..
Ja har nog sllängt Nellys dagiskort..Hur lyckas man med någont sådant ?
Hardan efter ska ja aldrig ha viktiga saker ligga bland reklam..
Morr hela min dag är förstörd nu..
Så ja betalar väll  400 på inget alls, ja vet bara mitt eget fel..
Så beställer ja nya kort..
Jippie va kul..
Jag som badar i pengar ..
Eller hur va de nu ???

Natten som va nu låg ja sömlös..
Inte ofta jag ligger typ en hel natt och bara vrider och vänder på mig, men inatt gjorde ja de..
Så nu är de bara masa sig ut på en lite promenad.
Känner mig hängig igen,
Kan de bara dryta ut och gå över så man kan börja träna på riktigt...

Ne nu ska ja röra på mig..
Nu finns de inga mer undanflykter på att inte gå ut.
Skulle vara att leta efter dagiskorten då om ja lagt dom på nå smart ställe men vart kan de va ??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0