Klyven ..

Sitter och funderar på livet...
Vad vill jag och hur ska ja styra de ?

Jobb :
Ja är bekväm så ja jobbar på ovako..
Skift är skönt men ändå nackdelar..
Ett dagtidsjobb skulle passa mycket bättre med Nelly,kost och träning .
Men de är liksom inte mitt drömjobb att sitta och trycka på en knapp lite då och då.
Ett stilla sittandes job..
Men ja tjänar grymt bra för de lilla ja gör om man säger så ...
Ja skulle vilja jobba som PT och kostrådgivare, men ska man säga upp sig ta ett lån för att läsa till de?
Kommer juh aldrig få ett jobb i hofors med den utbildningen .. 
Ska man våga chansa ??

Boende :
Ja har väll aldrig hatat Hofors men inte gillat de heller.
Men just nu så jobbar ja här och Nelly har alla nära och kära här.
Ja kan inte säga att ja har alla vänner här heller för ja känner mig rätt ensam..
Men ändå inte ..
Ja skulle lätt kunna bo i Sandviken Gävle..
Har alltid hatat gävle men känns annorlunda nu.
Men allt blir så mycket krångligare med Nelly och när ja har jobb på Ovako.
Men flyttar ja så löser juh de andra jobbsituationer...
Kanske ..
Sen känner man juh lite folk i gävle..
Och de är juh inte hela världen, eller ska ja behöva bo i Hofors hela livet för ja valde att skaffa barn?
Tankarna är så många...

Träning :
Vad vill ja med min träning?
Just nu tränar ja inte till något så de blir svårt att nå något mål ...
Men de är väll ganska lätt att sätta upp mål men ja sätter oftast ganska för höga..
Lagom är bäst har ja hört :)

Kärlek :
Ja ja har väll satt mig själv i en rätt dum situation men man kan juh inte styra över allt ...
Eller den behöver inte vara dum, men 50 mil.
Hur löser man sånt om de nu blir allvar...?
Allt blir lite svårare...
Den som lever får se.

gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0