Dax att rycka upp sig ....

Nu är de verkligen dax att rycka upp sig lite och inte va så himla bekväm och lat från min sida.
Träningen har blivet väldigt lidande på sista tiden.
Och visst, de är mycket som hänt så jag inte prioriterat den men nu är de dax.
Jag mår bra av att träna.
Så idag va de klockan på alarm och här sitter ja nu och har druckit mitt kaffe och ätit keso,äpple och kanel.
Har jobbat två nätter nu så nu är man ledig till lördag.
Egentligen ska ja hämta Nelly klockan 14 men jag saknar henne och jag vet hon saknar sin mamma så ska hämta henne så fort jag sprungit klart.
Märks på henne, när hon är med mig för jag inte lämna rummet.
Jag får inte ens gå på toa utan att tårarna sprutar, och då menar jag sprutar.
De är MIN MAMMA hela tiden.
Pluttan, gör sååå ont i mamma hjärtat de .
Får se mer va dagen har att erbjuda.
Solen är juh på besök så kommer vara ute en heldel .

Hörde talas om detta och jag vart grymt sugen
Självklart så vill jag tävla men de är sjukt långt till 1 september känns de som :(
Men får se vad som händer. :)
http://fitnessfighten.se/FITNESSFIGHTEN/Om_FITNESSFIGHTEN.html

Neee dax att borsta tänderna sen göra  sig redo :)
Ha en bra dag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0