De är inte sant ...

Faan, jag håller verkligen på att blir sjuk .
De som äntligen närmar sig lördag.
Hur sjuk ja än är så ska jag vara med.
Blir juh bara mer eller mindre jobbigt, men träffa alla tjejer de ska jag..
Sjuk huvudvärk och ont i näsan.
Hur man nu ska förklara de. :)
Svider även i halsen.
Blir till att inte träna idag, och jag har redan ångest över de.
Får kanske ta mig en promenad.
Nelly har sovit som en kratta senaste nätterna..
Hon skriker att hon ska ha täcke på, sen skriker hon att de ska på, sen av osv osv osv..
Rätt drygt iaf.
Men är väll som de ska vara.
Ska inte gnälla.
Knäpper sinnessjukt dåligt med kort gör också
Skärpning på de.
NU ska jag avnjuta mitt kaffe och tiitta på Pippi på rymmen...
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: malin

Hörru du ! Nu låter du bli träningen och vilar upp dig!! För lördag är snart här! :)

2011-03-03 @ 14:55:15
URL: http://malinklein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0