Oh lord...

Faan nyss hemkommen från en löptur..
De är skönt bara man kommer iväg..
Skulle bli en lugn jogg men som vanligt hoppa tävlingsmänniskan inom mig fram ;)
Dum som ja va så duscha ja innan och smörjde in mig med bodybutter ..
Sen kom ja på att ja skulle ut och springa..
Nu sitter ja och de bara rinnger av mig..
Mysigt!
Hann sola idag två timmar iaf innan ovädret kom.
Fan va rädd ja va..
Brukar inte bry mig om åska men idag va ja rädd ska ni veta..
Herregud va rädd ja va!
Rätt seg ledighet ändå om ja ska vara ärlig..
Igår vart de pizza,godis,chips och dipp .
Tillsammans med en film.
Troja.
Den va faktiskt helt okej, och ja höll mig vaken .
Sen va de raka spåret hem och lägga sig .
Får se va denna kväll bjuder på ...
ha de bra ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0