Mammahjärtat är helt...

När sötfröken är hos mig är mammahjärtat helt.
Vilken skillnad att ha henne i närheten hela tiden.
Får somna tills hennes babbel och närhet och få vakna till de med.
Är en sån underbar känsla att se henne utvecklas.
Hon är så duktig.

Allt annat börjar väll sakta men säkert ta sig.
Vissa dagar bättre än andra.
Önskar bara ja kunde ställa saker och ting till rätta men tyvärr så kan ja inte.
Önskar de bara va och knäppa med fingrarna men icke.
Tiden läker alla sår, fast ja har väldigt svårt att tro de uttrycket just nu.
Men ja tror ja kommer ha nytta av detta.
Att jag går stark ur detta.
De visar sig helt enkelt.

Idag ska vi upp på Nellys dagis på lite midsommarfirande .
Jag ska försöka hinna in till Sandviken och hämta mina nya löpskor.
Som ja längtar efter dom.
De vart dessa : Asics kayano


Helgen vet jag inte riktigt hur den kommer tillbringas.
Imorgon på dagen åker iaf jag och Nelly upp på gammelgården här i Torsåker och firar .
Kvällen är ännu väldigt oklart.
Vad ska alla göra??
Lördagen blir de här i Torsåker med massa härliga människor så blir de logen och kolla Itchy Daze :)
Ska även in till valbo på fm och kolla efter nå fina kläder som man kan ha :)

Åh nästa fredag får jag äntligen flytta in i lägenheten.
Har så mycket i huvudet som jag vill köpa och hur jag ska inreda den.
Ska bliii såå roligt .
Som jag längtar efter att pyssla.
Och handla :)

Ne nu ska jag kyssa sönder min älskade flicka :)

Ha en bra helg allihopa ..


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vi ska nog också vara i torsåker på dagen imorgon. Vi har Freja med oss också. Hoppas vi ses! Tror som du säger, du kommer bli stark av detta. Tiden läker inte alla sår, men såren blir mindre och man lär sig leva med dem :)

2011-06-23 @ 08:57:53
URL: http://rocksan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0