Hääärlig känsla...

Känns som pusselbitarna faller på plats sakta men säkert . Visst kommer de jobbiga stunder, men dom blir allt färre och färre . Vissa människor kommer man aldrig förstå sig på, men så är de. Jag är besviken hur fel ja haft om vissa personer, men man lär sig så länge man lever . Jag mår iaf bra och de är de viktiga för mig just nu. Jag och Nelly är de som finns för mig nu. På fredag flyttar vi till vårt hem, ska bli så fruktansvärt underbart. Men först ska vi ha en heldag i furuvik på torsdag. Jag är besviken på dig, men de kan ja leva med .

Kommentarer
Postat av: tb

Öh, syftar du på mig?



Såna fall antar jag att spegeln är trasig och minnet är väldigt väldigt kort.



Men bra att du mår bra iaf.

Bra för alla...

2011-06-28 @ 15:27:50
Postat av: D.

tiden läker trots allt dom flesta såren.man går vidare här i livet,glömmer det som varit å bara ser framåt.man måste glömma för att kunna överleva.

2011-06-28 @ 18:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0