Söndag ...

Ska strax bege mig till Ängkärrsgatan för att tvätta sofföverdraget .
Passa på medans man har nyckeln kvar dit .
Sen tänkte jag passa på att sola en sväng.
Jag har inte solat sen turkiet, jag brukar alltid vara brun året om .
Men nu är jag såå vit så ja inte ens kommer på  något som är så vitt .
Tänkte säga vaniljstång men kom på att dom är juh bruna förtusan

Ska väll städa bort julen här hemma också så de blir gjort .
Lägenheten va de också..
Den måste jag också ta tag i.
Åh taket skulle behövas skottas av.
JAha nu vart de massor att göra idag :P
Har träningsvärk sen ja skotta hos mamma och pappa igår . Haha
Men något roligt lär väll dagen bjuda på??
Eller??
Hör av dig..

Imorgon är den en full dag..
07-19 Jobb
19.00-20.30 Dammatch på hallen
20.30-22.00 korpträning...
Sen sova :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0