Lördag ..

Vill bara påpeka att jag väger 66 kg.
Så bra nu har jag fått de sagt också .
Så idag blir de en vikingkebab innan jobbet hahahha! :)

Idag vet jag inte riktigt hur dagen ser ut.
Ska åka in till Malin och äta lunch på stan iaf.
Va tänk jag skulle gå på gym med henne innan men jag har så jäkla ont i min kropp.
Fattar inte , åldern?? :)
Bara A vaknar så ska jag börja göra mig klar.
Sen är de juh herrmatch klockan 14.30, kanske går och kollar på den eller så sover ja en stund innan de är dax för ett nattskift nere i gropen .
Har juh turen att göra fem nätter nu..
Lyx!!

Just nu sitter jag och Nelly och kollar på Pippa .
Fast hon kollar inte så mycket.
River mest ställe.
Har börja ställt klockan på åtta så hon inte sover längre.
Hon blir så hopplös då.
Fast hon somnar bra nu på kvällarna men sen vaknar hon igen och de går inte att får henne somna om vid nio.
Så någon av oss har alltid fått gått och lagt oss mellan nio tio på kvällarna..
KUL!
Eller så inte.
NU ska vi göra lite frukost..

Ha en bra dag !!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Men ser du där vad fet jag är i hyn?! Usch! :)))

2011-01-15 @ 15:11:22
URL: http://malinklein.blogg.se/
Postat av: TB

Låter du ungen kolla på pippa när jag är borta???

Va de värsta jag hört på år och dar :P

2011-01-15 @ 22:10:24
URL: http://www.smygfis.nu/tb

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0