Gaah!

Jag kan sitta och stirra i timmar på tröjorna i inlägget jag gjorde.
Jag är såååå jävla kär i dom..
Så jävla synd att dom kostar över 800 kr styck..
Va länge sen man unna sig nå så dyrt..
Faan ..

Japp vart nästan som ja planerat idag..
Bytt lite gardiner, tyvärr så stämer inte längderna.
Antingen är dom för långa eller förkorta.
Men men va gör de!
Bytte sänkläder,tvätta soffan,matlåder osv osv..
Fick även besök av familjen Kjellsson/LUndmark.
Mycket trevligt.
Fick man en anledning till att fika.
De är juh aldrig fel.

Ja som sa att jag skulle börja med LCHF imorgon ..
Jag skjuter upp de lite. :)
Hinner verkligen inte imorgon.
Antar att jag kommer äta en korv i baguette på hallen efter jobbet före träning :P
Nå annat hinns inte med. haha!
Ska man göra de så ska man göra de ordentligt annars kan man ge faaan!
Så det så!

Jag tröttnar aldrig på denna låt, älskar att spela den högt i bilen och bara sjunga med! :) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0