Fredag -..

Idag slog Nelly upp sina blå 06.49 .
OBS ja gnäller inte , jag gillar att gå upp i tid på morgonen.
Man får liksom så mycket gjort.
Va en sväng till gymet på fm..
Men mina lår är inte att leka med, vilken jävla träningsvärk alltså.
Vart iaf 8.5 km på 40 min så får väll vara nöjd med de.
Vart typ 100 situps och 60 st något som ja inte vet va de heter.
Så de fick duga idag .

Vi skulle juh gå och bada ja och N, men eftersom vi inte fick med oss någon så vart de fika hos Henrik och Maria istället.
Massa barn och gott kaffe så både jag och N va nöjda.
Nu på kvällen vart de lite tacos.
Hade köpt hem chips,dipp och godis med , men som vanligt äter man någon näve och slänger resten.
Fast de är juh rätt bra

Är så sjukt sugen på att komma igång med träning igen.
På allvar..
Visst ja har gnällt över min träningsvärk nu men den har vart grym.
Precis som de ska vara.
Blir nog en promenad eller löpning imorgon för sen på söndag ska musklerna få smaka på ett pumppass igen :)
De är kääärlek på hög nivå ..
Älskar träning så jävla mycket..
Är faktiskt sugen på en promenad eller löptur nu men får lugna mig tills imorgon..

Suck, imorgon ska vi tömma allt i lägenheten .
ALLT ...
Ser inte fram emot de men va faaan!
Ha en bra kväll alla..
Lars Winnerbäck - För dig!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ska bli så roligt att se killarna slita lite på pumpen på söndag :P Hoppas de inte maskar för att slippa träningsvärken så de kan säga att "tjejgympa" blir man inte nå stark av...



Tack för igår, trevligt med fika och lek sällskap för både barnen och oss :)

2011-01-22 @ 08:36:47
URL: http://mariakvarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0