Trött Tjej ..

Jeez, de är exakt va jag är de.
Fick äntligen gå ut och dansa igår, guuuud va jag älskar de.

Idag har jag och skruttan varit och badat.
Jag tycker verkligen de är skittråkigt att bada här i hofors men men, va lite bekväm idag :)
Vart en promenad hem i de super härliga vädret .
Här hemma har de vart full fart på Nelly .
Jag försökt få en lugn stund så ja kunde ligga på soffan.
Jag satt på Pippifilmen och gav henne en skål med vindruvor, hon va lugn i två min sen ropa hon klar.
Okej tänkte ja hon får lite godis de är juh lördag.
Gav henne en skål med godis, hon satt i fem min sen vart de ännu värre :)
Då va de bara kliva upp ur soffan och busa som hon säger.
Sen va de dax för kvällsmatsfix, på menyn stod de :
Ugnsgratinerad kyckling med vitlök och örter,pressad potatis och sallad .
Mums.
Nu har jag suttit och skrivet massa recept som ja tänkte baka.
Men de blir nog imorgon på fm.
Orkar inte nu.
Tänker bara ligga i soffan med täcke och glo på film eller tv .
Är sååå trött så trött.

Kvällsmaten!
Nelly äter frukost!

Kommentarer
Postat av: Tobias Foto

Jag måste ju säga att du har en toksöt unge! Lite nöjd med att få yoghurt! haha..



Gott som bara den ser det ut att vara i alla fall!



//



Tobias, TobiasFoto.se

2011-02-16 @ 01:39:50
URL: http://www.TobiasFoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0