Trött kropp ...

Jisses, jag är helt slut i min kropp .
Idag hade jag bestämt att jag skulle lägga på på allt utom ryggen på pumpen.
(Ryggen har jag redan fullt upp med :))
Och de gjorde ja.
Eller ne inte på triceps, svårt att lägga på på dips och tricepsarmhävning :)
Kändes grymt bra iaf..
Men efter orka jag knappt tvåla in mig.
Men skönt äre.!

Är så sjukt sugen på vin och dans imorgon, men verkar bara vara ja som är de.
Eller Madde är också sugen på vin, men inte dans.
Någon??
Håller tummarna hårt alltså! :)

Har inte så mycket att komma med.

Pump vikter :
Uppvärmning : Förr 5 Nu 5
Ben : Förr 7.5 NU 10
Bröst : Förr 3.5 Nu 5
Rygg: 7.5 Nu 7.5
Triceps :
Biceps :Förr 2.5 Nu 3.5
Utfall -
Axlar : -

Kommentarer
Postat av: malin

Fika, ses, SAKNAR!!!!

2011-02-03 @ 22:59:27
URL: http://malinklein.blogg.se/
Postat av: sofie

Det blir jag, Ingela o Anso :)

2011-02-04 @ 09:07:57
URL: http://melvin2005smamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0