Ofresh .. Jag ???

Idag har de väll inte hunnit hänt så mycket här hemma..
Klev upp 9.15 idag.
Sista natten äntligen gjord.
Nu är jag ledig till måndag, rätt okej .
Vart en promenad till ica med Nelly i pulka.
Hem och laga tacofisk med potatis och kall sweetchilisås.
Ska lägga upp recept och bilder senare idag tänkte ja.
Supergott.
Nelly åt jätte mycket.
Även om de mest va av såsen så åt hon iaf.
Andreas har em så jag och Nelly åker nog ner till mamma och papap.
Hörde att dom skulle äta tacos till kvällen ;)

Ne nu ska jag gå ner och duscha av mig.
De sägs att jag duschar för sällan så lär väll ta tag i min hygien :) hahah!
Men måste man duscha tre gånger om dagen?
Eller är de lag på att man måste göra de iaf en gång om dagen?
Jaja hur som jag ska iaf duscha nu!
Ha en bra dag...

Kommentarer
Postat av: Malin

Men kolla in gohjärtat!! :)

2011-02-17 @ 14:56:32
URL: http://malinklein.blogg.se/
Postat av: lindis

hejsan :)

vart har du hittat/beställt den otroligt söta mössan ifrån ?



2011-02-25 @ 18:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0