Fredag ..

Hur fan orkar de snöa så förbannat ...
Jaja bara ut och skotta och gilla läget.
Fast jag vill ha vår och sommar ..
Sitter och laddar nu för ett pumppass, är svårt men bara ja kommer dit så är de ba köra :)
Sen till lunch blir de köttfärslimpa här hemma.
Mums.
Vid två kommer Malin på liiite kaffe, gillas av både mig och Nelly.
Om jag orkar ska jag även köra ett spinningpass till kvällen.
Risken finns att de blir väldigt stressigt då ja lovat mamma och pappa mat här hemma ikväll för att sen kolla dammatch klockan 19.
Men med bra framförhållning borde jag klarar de.
Får göra klart allt innan så de bara är för att att ställa in i ugnen.
Precis som jag gjort nu inför lunchen :)
Men fy va jag är irriterad på snön känner ja...
Inte hälsosamt .
Ne skotta va de ja..
SUCK!

Kommentarer
Postat av: Gabbe

tjooo!! allt lugnt? hörredu går det pump pass på förmiddagarna?? det måste jag ha missat =/

2011-02-11 @ 12:55:08
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0