Fredag ..

Äntligen fredag som alla brukar säga, men en annan börja jobba imorgon..
Lördag - Söndag 7-19
Måndag-onsdag 7-17
Men de ska nog gå bra de med :)
Idag har de väll inte hänt så mycket..
Vi har tvättat,städat av här hemma,torkat golv.
Sånt som inte är skit kul men som måste göras ibland.
Snart kommer mormor/mamma upp på lite fika tror ja.
Sen lämnar ja skruttan för hon ska sova hos farmor, så hon får sovmorgon imorgon .
Själv åker jag och kör ett spinningpass och avslutar dagen med mys på hoforshallen .
Kan blir skönt de med..
Nästa lördag är de dax för partaj :)
Bada,sola,basta,bowla,dansa,alkohol och underbara människor..
Som jag längtar alltså...

Jag är inne i nå shopping period.
Sitter nu och har liite ångest över att jag inte köpte fler stora pösiga brottarlinnen, skulle vara så snyggt med korall och gult sånt till sommaren.
Perfekt nu när dom har ta tre betala för två på cubus .
Men men :)
Skulle även va snyggt till mina ljusa jeans ja köpt ;)
Faan svettas här hemma idag..
Vi har nämligen 21 grader inne..
De är inte ofta de händer om man säger så :)
Ne nu är rasten slut..
Tvätten ska hängas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0