Fitness ...

Jag är så sjukt sugen på att göra en förändring när de gäller träning och kost..
Har sagt att jag vill ha mindre fett och mer muskler..
Synliga muskler..
Kanske man ska testa fitness..
Man kanske inte säger så men ja jag vet inte hur ja ska förklara.
Är hur sugen som helst att testa iaf.
Men är en hel djungel..
Träna rätt, äta rätt osv osv..
Hur fan ska man lära sig allt. ?
Känns som de kosta fruktansvärt mycket pengar..
Jaja får se hur de blir..
Sugen iaf...
En blogg som gjorde mig sjukt taggad :
http://michaela.fitnessblog.se/
Nu sova..de är också sjukt viktigt,,, :)

Kommentarer
Postat av: 1,2,3

Tja!! För de första måste jag säga att du absolut inte ska säga eller intala dig sj att de är finess du ska köra....de är helt sjukt mycket jobb bakom de,du måste ha bra rutiner med mat,träning och vila 4-5pass i veckan räker inte!!! Sen är de det här med dygnsrytm kroppen måste sov när den ska, äta när den ska osv... Svårt och få de och funka om man jobbat skift eller liknande..... Träningen då som alltid så är de fruktansvärt komplext hur man ska lägga upp de...men a och o är iaf kosten funkar inte den så kommer inget annat att funka heller...sen beror de på hur man ser ut i kroppen är man stor med lite mera hull så är de mycket lättar att bygga muskler. är man smal och senig så måste man iaf genom egen erfarenhet lägga på sig en hel del extra kilo och börja träna stenhårt och med stenhårt så iaf minst 7-8 pass i veckan och ha ett bra program som man följer,sen till de viktigaste att kunna följa ett upplägg slaviskt med rätt käk,träning och vill..inte så lätt!!!! Men har man hjälp av vänner och familj som stöttar en och är införstådd med att man kommer springa på gymmet i tid och otid...då är de bara och köra..sen som du skrev så kostar de endel med rätt mat osv...de gäller att läsa på och vara hundra på vad man håller på med...med de orden önskar jag dig lycka till!! de kommer inte bli lätt, men de går om man bara vill ;)

2011-03-01 @ 09:33:36
Postat av: Anna Ljung

En gammal jobbarkompis till mig håller oxå på med de så kolla in den här bloggen..



Plus att Henrik Erikssons syrra håller på med någon sorts träning, dålig på träning ja men hon har ganska mycket recept och så på bra mat =)



Lycka till



http://www.saralundin.se/

http://nojesmix.com/mikaelaeriksson/

http://fysisk.blogg.se/

2011-03-01 @ 19:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0