Lördag ...

Hde en super bra kväll igår med jobbarkompisarna..
Är ett sju jäkla bra gäng dedära..
Men man kan juh undra om dom samlar alla idioter på rörverket :)
Men kul har vi iaf :)

Har även gått och frägat håret mörkt igen :P
Tack Sandra för tipset om hårfärgen..
Vart kanoners ...

Idag har jag och Nelly vart i Torsåker..
Nelly har byggt pepparkakshus med Evelina ..
Hon är bara för go Nelly..
Vet inte vad hon får allt ifrån men hon är för hääärlig..
(När hon sätter den sidan till)
Sen har hon den bedrövliga sidan som ja hatar mest av allt ...

Nu har jag tänt alla ljus här hemma i lägenheten..
Lugna låtar strömmar ur datorn ...
Ska strax göra kvällsmat till mig och fröken ..
Sen blir de krypa ner i soffan och bara vara! :)

Tänka på hjur jag ska göra med allt..
Är inte lätt jämnt eller..
Men allt löser sig oftast ...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0