Underbara dagar..

Man mår såå bra av solen..
Jag kan verkligen ligga och sola en hel dag...
Sen på kvällen efter man duschat och smörjt sig och man ser att man är helt bränd..
LOVE IT!!!!
Köpte en ny bodylotion igår..
Två nya kokos till samlingen :)
Vart även ett läppglans eftersom ja tror ja bränt läpparna ?!
Eftersom ja är helt såld på kokos så kunde ja inte hålla mig från denna heller :
Idag blir de ett besök i tolven för att bättre på brännan ;)
Till kvällen kommer Emelie och Daniel förbi för att äta lite tacos och de gillas apmycket :)
Igår vart de en löptur runt 7.5..
Kändes helt okej..
Den första låten ja la upp i förra inlägget..
Jag är helt såld..
Den går hela tiden här hemma..
Jag är åter igen kär i en låt..
En grym låt..


Nu är de klart..
Jag och Carola ska köra den LÅNGA tävlingen när de gäller multisporten ...
Vi är väll inga mesar, ska de va så ska de..
Va fan har vi gett oss in på, men va fan
Nästa vecka startar vi träningen inför den ...
Shiit va kul..
Löpning,paddling och cykling..
Spännande.. !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0