Cykeltur ...

Sitter i soffan och laddar för en cykeltur med Carola ..
Stort tack till Jocke som lånar ut sin cykel :)
Får se hur de går..
Asfalt är väll ingen konst att cykla på, men terräng ..
Jaja överlever ja så är ja nog odödlig :P
Har ja påpekat att ja hatar att jobba 7-19 och 7-17..
Men ska vara glad att ja har ett jobb, ja vet de..
Och de är ja väldigt tacksam över !!
Efter cyklingen blir de bara hem till min soffa..
Sen ladda för ett 7-17 pass imorgon sen är ja ledig :P
Och de mina vänner kan ja lova att ja gillar..
Väldans mycket ..
Blandade känslor i min kropp..
Väldigt blandade ...
Sitter just nu och lyssnar på Wonderful life - My queen and my empress..
Så grymt bra låt..
Tror ja aldrig kommer tröttna på den ..
Jag innan utgång i GBG :P
Ja läängtar dit..
Vill dit snart..
Mycket snart :P
Detta underbara gäng :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0