Ledig...

Nu har man gjort sina två nattskift så nu är man ledig igen, till tisdag.
Hur hääärligt är inte de.
Så jobbar man bara tisdag onsdag sen ledig till måndag igen.
Sitter just nu hemma hos Susanne.
Håller på med lite mat innan jag ska bege mig ut på en promenad och sen hämta Nelly.
Får se va vi ska hitta på idag.
Står typ still i mitt huvud.
Förslag någon ??
Troligtvis har vi fått huset sålt också.
Känns både och.
Visst är de skönt, men jag gillar huset.
Men men är som de är .
:)
Igår vart jag och Susanne hembjuden på mat hos Camilla.
Supergod lax och spenat paj .
Tack så mycket för god mat och trevligt sällskap.
Nästa fredags står ja för maten :)
Och ni för underhållningen :) hahah!
Ne hade inge vettigt denna gång att komma med heller.
Ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0