Multisport....

Samma som förra året sitter jag nu här och ångrar att jag inte deltog... Fast iår försökte jag iaf få med mig en att tävla med.. Jag blir så grymt taggad att se alla springa och kämpa. :) Är väldigt usel på att blogga men jag känner att jag har tusen andra saker i mitt huvud just nu. Få ihop dagarna liksom... På fredag natt åker vi till Turkiet.. Skabli så grymt sköööönt.. Veckan som kommer består av: Söndag: Spinning, ner till mamma en sväng Måndag: Jobba förmiddag, Spinning, Innebandyträning. Nelly ska sva hos farmor. Tisdag: JObba förmiddag, Innebandyträning? Zumba? Pump? Onsdag: Löptur,Jobba eftermiddag Torsdag: Promenad, Jobba eftermiddag Fredag: Packa,städa,Spinning? Innebandymatch? Blir väll allt annat också dom dagarna. Alla måsten! Men men... Nu ska jag gör nå annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0