Åh!

Jag sitter och läser massa bloggar och alla har sååå himla fint hemma. Här hemma ser de verkligen ut som skit. Men jag varken orkar eller vill lägga massa pengar på rust eller nya saker hem hit. För jag vill inte bo här. Jag vill ha ett hus. Visst ska man väll trivas där man bor men jag vill inte göra något åt saken. Finns inget hus till försäljning heller som jag vill ha. Iaf inte på hemnet eller blocket... Huset jag vill ha är en enplansvilla med källare. Stort kök med köksö, öppna stora ytor, tre sovrum plus toa på övervåningen. I källaren får de gärna finnas öppenspis med utrymme för sällskapsrum,sovrum,toalett. Gärna en inglasad farstukvist ???? Finns detta hus... ????? VAAART! Vad ska jag göra??? SUCK! Trippel suck!

Kommentarer
Postat av: mum

Det låter som du vill ha mitt hus;))

2010-09-26 @ 16:39:30
Postat av: Anonym

Köp tomt och bygg ditt egna? Det kommer nog bli ganska svårt att hitta ett hus med ALLA dom kriterierna! Nästan omöjligt ;P

2010-09-26 @ 21:52:42
URL: http://emelej.wordpress.com/
Postat av: gabbe

hej! välkommen hem ;D javisst får du göra det men vi måste göra klart först innan du får komma ;D Du får gå och knacka dörr till de hus du vill ha eller skriv ett brev om du sett något fint hus. spinning i kväll?

2010-09-27 @ 09:10:04
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0