Men oj ...

Så tråkigt detta vart då..
På förmiddagen har jag tvättat,promenera,solat.
Allt kändes jättestressande.
Men nu sitter jag här duschad och fixat hår och har ingen att gå och äta på hanssons med.
De är lite tråkigt faktiskt.
Orkar verkligen inte laga någon mat.
Ska hämta Nelly klockan 14.00 på dagis.
Borde vika tvätten men vill inte störa A som sover, så de kan vänta.
Får se om vi gå och badar på em eller om vi tar de på lördag!
Den som lever får se.
Uscha va jag tycker synd om mig själv nu!
Och inte kan jag väcka A heller och säga att jag vill gå och äta. haha!
Ne...
Nu va de slut klagat!

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad gör du i morgon kväll ? :) Totte åker bort och jag vill umgås ! :D Kom ner på umgänge om du kan vettja ! :D

2010-10-14 @ 13:15:12
URL: http://marieeks.blogg.se/
Postat av: TB

Hårt liv du lever E :)

2010-10-15 @ 02:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0