blandade känslor.

De är va jag känner idag över de mesta. Har så otroligt mycket olika känslor inom mig. Jag är så glad så ja bara vill skrika rätt ut, men ja tö rs inte. Något säger emot. Jag vill så himla mycket, men inget ja kan göra något åt i daxläge. Jag har snart gjort mina fem nätter, skööönt. Men har ångest över att ja varit så himla lat på dagarnA och inte tränat . Nelly har somnat i vagn en hem från dagis så ja har hafr chansen att promenera! Imorgon gör ja de. Jag är sugen på något att äta hela tiden, då menar ja hela tiden alltså. Jag vill inte stoppa i mig men kan inte ge faaan . Jag känner hur ja sväller! Blääääääää! Ne nu ska ja drömma vidare! Slutar om cirka två timmar!

Kommentarer
Postat av: frida

funderar du aldrig på att du har ätstörningar? är det inte jobbigt att känna att du hellre åker och tränar än att vara med din dotter? du tränar inte för att det är kul utan för att "förbränna" kalorierna du har stoppat i dig. Gör nåt åt det istället för att gå på olika dieter. kom ihåg att den där lchf kommer göra att du bara blir mer sugen på kolhydrater. Att utesluta nåt ur kosten gör det bara värre.

Egentligen...vad är det du försöker bevisa? du har en kroppsfixering som inte är normal. Kommer du någonsin vara nöjd med dig själv? är det när du väger 50? eller 40kg? det jobbiga att du aldrig kommer blir nöjd och det kommer bara gå utför om du inte gör nåt åt dina tankar. Det heter ätstörning. Jag vet det och jag har lidit utav det i 5år och jag känner igen dina tankar tyvärr.

2010-10-27 @ 08:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0