Svar!

Vet itne vem som lämnat denna kommentar så vet inte vart ja ska svara :)
Postat av:
Hej på dig.
Va smart du är som vill börja med "viktväktare mat".
Det är ju toppen mat, o även för din/er lilla prinsessa. 
Jag försöker (men det är svårt) å hålla mig till deras typ av mat. 
Ville bara få det sagt.... ;-P
Vart har nu köpt hus?
Ha det bäst.
Va rädd om er.
Ja jag tycker de låter väldigt vettigt med viktväktarna.. För man utesluter inte något.
Man får äta av de mesta , men i rätt mängder.
Så ska nog testa de efter jul..
För nu är de ingen ide när de blir jul och allt .
Vi har köpt hus här i Hofors i Silverdalen! :)
Ja man verkar vara en dålig mamma om man vill att sitt barn ska äta husmanskost och röra på sig! :)
Och bara godis en gång i vecka.
Tycker de mest är hälsosamt ja..
Men vad vet jag..
Kan juh ha fel..

Kommentarer
Postat av: Viktväktar tjejen. ;)

Hej på re.

Ja FY på dig....

Att du vill att din/er dotter ska ha bra matvanor redan från början...

Hur kan du vara en sådan "dålig" mamma. asg

Du är duktig som tänker.O fast att du är så ung. ;)

Jag har hört äldre mammor o pappor som ger sina barn bara skit. O äter samma sak själva. Så fortsätt på samma sätt. Visa henne att det är bra o gott med nyttig mat o att det är kul o röra på sig.



Jag önskar jag hade din energi o din vilja o träna.

Jag men ska nog oxå satsa hårdare efter jul, både när det gäller träning o matvanor.

Man vill ju kunna svulla i sig allt götta nu runt jul. ;P



Va kul att ni hitta ett hus ni ville ha. :D Hoppas det blir bra.

Så Grattis.

Ha det bäst o va rädda om er.

2010-11-12 @ 20:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0