Snälla ... Ge mig lust!

Ge mig lust att orka ta tag i saker och tingt kvar .
Skulle behöva dra fram spisen och skura.
Men jag orkar inte.
Skulle behöva grovstäda ugnen.
Men jag orkar inte
Eller kanske tar tag i de nu efter ja lagat lite mat.
Känns dumt att göra de nu före.
Kanske man skulle börja packa.?
Men vem vill leva i en flyttkartong..
Får ta och flytta de viktigaste nu innan jul så man får njuta av julen och så i huset
Vi har juh denna lägenhet kvar ett tag så de spelar juh ingen roll.
Vill inte förstöra julen..
Så efter nyår tar vi tag i denna.
De låter som en plan. :P
Jajjemen..
BAra pyssla och mysa i huset på julledigheten!
ÅH VA JAG LÄÄNGTAR!
NE nu ska jag laga lite mat! :P
Denniskorv och snabbmakaroner och ketchup!
GÖTT!
Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0