När mammahjärtat brister ....

Jag blir så jäkla arg på mig själv för jag inte kan stå på mig.
Nu sitter jag och Nelly här i soffan.
Och JAAAAA de betyder att hon vann.
Jag låg upp med henne mellan 19-20-30 och hon sov.
Men så fort jag försökte resa mig från sängen vakna och och börja grina.
Jag testa gå ut ändå men jag grina bara ännu mer och sprang efter.
JAg tog upp henne sa inget utan la tillbaka henne i sängen.
Gick ut.
Hon kommer efter.
Hysterisk ledsen.
Lägger henne i sin växa säng och går ut.
Och kommer efter.
Hon ramlar ur båda sängarna för hon är så ledsen och hysterik.
Åter igen lägger jag bara ner henne men hon är lika snabbt uppe som en fjäder.
Jag klarar inte att se henne så ledsen.
Jag kämpa på nu mellan 19-22 men nu är hon uppe med mig.
Jag fattar verkligen.
Vilken dröm att bara lägga henne i sin säng och säga gonatt och sen gå ut.
Och vips så sover hon....
Nu vart denna kväll bara skiit.
De roliga är att de är jag som ska lägga henne imorgon med.
Längtar inte om man får säga så.
Nu får hon vara vaken tills hon stupa i sömna här nere på golvet.
Är ledig nu i några dagar och vet inte alls va jag ska hitta på.
Ne jävla skit kväll..

Kommentarer
Postat av: Sara

vi har oxå lite problem med läggning.. OFTAST går de dock bra, max 10 min me han har sin spjälsäng än o är oftast inte så trött så han stretar imot till en början men sen när han väl lagt sig så får man stå o klappa magen eller låret tills ahn somnat o man kan smyga ut. ibland vill han absolut inte, typ idag och då säger jag att då går mamma o då blir han jätteledsen, men han bara jagar upp sig, inte så han lägger sig efter en stund utan han grinar o grinar men oftast brukar de räcka med att gå upp efter nån minut, stoppa i napp så spver han. men jag skulle gärna slippa stå där böjd o förstöra ryggen :/

2010-11-16 @ 22:14:39
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0