Mys...

Har precis ätit en saffransbulle och druckit Wasa special julmust.
De är grejjer de :)
Nu väntar jag på att A ska komma hem.
Om jag visst om han skulle äta mat eller inte när han kommer hem.
Annars hade jag tänkt värmt på lite glögg och tagit liiite mer fika..
Men nu vet ja inte.
Han har en kyckling,fetaost och bacon paj som står på spisen om han väljer att äta de istället..
Sååå nu vet ni de med! :)
Imorgon vet jag inte va som händer.
Kanske blir att baka lite pepparkakor.
Spinning klockan 17.00 iaf.
Om jag inte hittar på nå annat.
Jag och Nelly åkte pulka idag i backen bakom oss..
Guuud så hon skratta :)
Sötfröken..
Känns som jag hunnit med massa idag.
Skööön känsla..
NE nu får A komma hem tycker ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0