Jag måste gör de nu! ..

Jag har fått för mig att jag vill klippa lugg.
Helst igår.
Kommer säkert ångra mig för de är grymt skönt nu när allt hår är lika långt så man kan sätta upp de..
Men HALLÅ.. HUr bekväm får man vara.
Lugg är sååå sjukt snygg..
Ska ringa runt lite nu och kolla vart man får tid snabbast :)
De är sååå bråttom när Erica Jönsson bestämt sig .
Första natten av tre är nu avklarad.
Känns helt okej liksom!
Idag blir de pepparkakasbak här hemma med Nelson .
Hade adventsfika här igår.
Först kom Familjen Kjelsson/Lundmark på morgonfika :)
Filippa och Nelly lekte sååå bra tillsammans..
Sötungar.
Sen baka jag liiiite lussebullar så kom Lena och Staffan på besök på em...
Mycket bullar vart de .. Gött...
ÅH Snart Flyttar vi också ...Som jag längtar liksom..
Eller inte till att flytta och städa..Men när allt verkligen är klart! :)
Ihhhh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0