Hur laddar man ??

Hur laddar man inför de som komma skall ??
Känner mig väldigt omotiverad till 5 nätter om jag ska vara ärlig.
Jävligt omotiverad.
Men de måste juh göras.
Jag har juh ett jobb och tjänar STOOOORA pengar (enlig många)

Idag på förmiddag tog jag mig ut på en löptur.
Helt seriöst .. De va nog de värsta jag varit med om på lääänge.
Fy fan va de va jobbigt.
Känndes som jag stod still och trampa luft.
HUr kunde jag tänka tanken på två varv runt hammarn.
Den tanken försvann jävligt fort.
Slog mig istället att jag kanske inte ens orkar ett varv..
Snöa och motvind gjorde sitt de med..
Finns de löparglasögon? :)
Men men nu är de gjort idag och de är grymt sköönt.

Idag händer väll de inte så himla mycket.
Har hunnit med att tvätta lite.
Ska ta med mig Nelly ner på hallen och kolla på innbandy lite senare.
Sen ska Fröken lämnas i Torsåker.
Hon ska sova där tills på torsdag!
SKRUTTAN!
HUr jag får ihop allt med mat och lämning återstår att se..
Har inte fått ihop de än i mitt huvud .

Nu ska jag kika runt lite på lite bloggar och drömma att jag har massa pengar . :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Annars kanske simglasögon funkar? :)

2010-11-22 @ 12:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0