HAHAHA!

Tänkte svara på komentarer... :)
Postat av: orolig
medlemsskap i viktväktarna?! när ska någon i din familj reagera på dina tankar kring mat/träning/kroppsideal?! det är inte ett normalt beteende du har med tanke på den perfekta kropp du har!! snälla, sök hjälp innan de går ännu mer över styr, å innan din dotter blir så stor så hon börja snappa upp ditt beteende, för den dagen kommer tidigare än du anar.....
Svar :
Du kan vara ganska lugn..
Jag är alldeles för glad i maten .
Sen behöver de inte vara för att gå ner i vikt.
Skulle du veta hur mycket skit jag äter så skulle till och med du förstå.
Jag är sockerberoende så de bara skriker om de.
Men de vet tydligen inte du.
Jag vill bara få ordning på min kost och unna mig sötsaker ibland...
Kan kan faktiskt må dåligt av de med.
Jag skakar och har huvudvärk om jag inte äter godis,fikabröd,läsk osv osv osv.
De är INTE normalt.
Ända sättet för mig att skärpa mig är att jag har något att hålla mig till.
De funkar inte för mig att :
De är lätt, ät bara godis en gång i veckan...
Tyvärr jag har testat tror mig.
Min hjälp är att kanske gå med i viktväktarna...
De vet du inget om..
Så va bara tyst!!!
När du såååå liiite vet...
Postat av:
ätstörning är vad du har. du kommer aldrig bli nöjd över din kropp. I hela ditt liv kommer dina tankar kretsa som mest angående mat. Pratar av egen erfarenhet så... Ha ett "trevligt" liv.
Svar :
Men tack då vet ja..
OM du nu pratar av egen erfarenhet så vet du hur lätt de är..
Men tack ändå...
Ett trevligt liv ska jag ha...
Egentligen så borde jag inte bry mig om att svara på detta, men kan itne låta bli.
Att folk som känner mig sååååå himla väl tydligen  komenterar i bloggen istället för att ta kontakt med mig.
Men idag är jag bara så lack..
Kan bero på att jag inte ätit nå godis,läsk,fikabröd...:)
Men men!!!
Stå för era komentarer och våga skriv namn!!!!
HAHAHAHHA!

Kommentarer
Postat av: Malin

hihi!

Jag tror oxå att känner man inte dig så läser man inte dina inlägg med ironi, kanske en viss sanning men mycket ironi. Därför kanske "din familj" inte reagerar :)



Jag/vi som känner Erica kan skratta åt henne :) Hon är precis som alla andra! Ha en snygg kropp och må bra. Vem vill inte ha det?



Det är bara det att hennes frustration skrivs i bloggen och där kan det uppfattas lite olika, men skulle man sitta mitt emot henne skulle hon hänga med surläppen och skratta samtidigt :)



Du vet att jag älskar dig Erica! :)

2010-11-09 @ 11:02:27
URL: http://malinklein.blogg.se/
Postat av: Emelie, SYSTER

Kan inte annat än hålla med Malin här :)



Det spelar ingen roll vad man har för kropp så

kommer man aldrig vara nöjd, bloggen blir ett bollplank. Sen är de ju lite kul att folk man inte känner bryr sig, men att påstå att vi i familjen inte reagerar är inte ok för det gör vi när det behövs !



PUNKT :)

2010-11-09 @ 11:35:07
URL: http://xem3liex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0