Glögg ....

Efter att inte ha tyckt om glögg för så älskar jag de nu.
Jag et inte om de är själva mysfaktorn på de som gör att jag gillar de skarpt.
Har iaf avnjutit första koppen nu iaf.
Idag hände något som jag inte trodde.
JAg sova ända till 12 efter ett nattskift.
Hur skööönt är inte de.??
Jävligt sköööönt.
Sen ladda ja ner sportify till mobilen och gjorde en spellista och gav mig ut och sprang.
Denna gång gick sååå otroligt mycket bättre än sist.
De va löpturen som va min näradödenupplevelse ... :P
Men idag iick de både fort och lätt.
När jag typ är tre min hemifrån blir de en grym låt i lurarna så de va bara öka öka öka hem..
Skööön känsla! :)
Nu har jag myst och varit med Nelly i två timmar.
Nu kommer strax morfar Leif och hämtar henne igår.
Jag ska ut och jobba natt så hon ska sova i Torsåker igen.
Tack för ni ställer upp och hjälper till .
Ne pussa sönder sötfröken innan hon åker.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja men precis, man kanske bara borde lära sig att hålla tyst istället :-)

Ja jag har hört henne på dagis, hon ropar även på Texas när jag kommer för att hämta honom... ha ha! Han kommer tillbaka till nästa vecka, han lära vara hemma tills såren är borta. Men han är pigg och så, så dagis är behövligt så han får leka med andra barn :-)

2010-11-22 @ 21:44:22
URL: http://sasseolofsson.blogg.se/
Postat av: Sanna

Först en omgång häftgrund, sen tror jag att det blev tre omgångar snickerifärg (bara för att jag ville ha det absolut heltäckande), sen två lager med golvlack.

2010-11-23 @ 10:20:46
URL: http://rocksan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0