Brickbord..

Här äntligen hittat ett brickbord som jag gillar.
Eller har sett massa andra också men då har dom kostat mellan 700-1000 och de är jag på tok för snål för.
Nu hitta jag ett på blocket för 150 kr och de fanns i Hofors.
Är de inte toppen så säg..
Faan hur jag en fipplar så kan jag inte rotera bilden.
Jaja ni ser juh iaf.
Längtar såå mycket till vi flyttar...
Har juh köpt på mig liite nya möbler som jag ska måla om..
Men vet inte om jag vill ha dom vit eller grå.
Så väntar till vi kommer till huset. :P
De är en tallrikshylla,vardagsbord,vitrinskåp.
Sen är jag sugen på att måla köksbordet vitt :)
Jag har juh min verkstad i huset så de passar perfekt att måla där!
Wiiieee!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad fin bloggen är!!! Har du gjort den själv? :)



Puss!

2010-11-26 @ 13:04:20
URL: http://malinklein.blogg.se/
Postat av: thyran

Va fint!! åå 150 kr BARA. Där gjorde du ett kap :)

2010-11-26 @ 15:44:01
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0