Stackars..

Tycker sååå synd om lilla skruttan.
Hon har nämlgen fått sånt hosta.
Tycker så synd om henne när hon ska sova för hon ligger bara och hostar.
Man vet juh själv hur jobbigt de är med de.

Idag slog hon upp sina blå klockan 06.10.
Bara stiga upp och se glad ut.
Tur de är ljust ute så man får lite energi av de iaf.
Sen somna hon om vid kvart över sju men vakna nu för hennes hosta.
Nu ligger A och N upp i sängen och myser lite.

Idag blir de frukost på hanssons med flickorna.
Sen blir de en promenad.
Va läänge sen jag gick nu känns de som .
Sen på eftermiddagen blir de till att springa långpasset med Katta :P
Idag ska jag ta tid.
Även fast jag har sjuk träningsvärk i insida lår och rumpa.
Men va gör de.
Imorgon blir de nog till att vila.
Ska juh på kalas i Storvik så ingen spinning blir de iaf.

Ne har väll som vanligt inge vettigt att komma med.
Så nu får de räcka för dagen.

Ha en bra dag !


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det finns "hostmedicin" på Apoteket som är receptfri. Bisolvon heter den, den är slemlösande och funkar kanon! De va en läkare som rekomenderade den när Joline hade gräslig hosta och den funkar himla bra! Kanske skulle prova den?

2010-05-06 @ 08:12:55
URL: http://johannaheinola.blogg.se/
Postat av: Gabbe

hehe javisst vettu men jag har inte packat än för jag vet ju inte vad det är för väder om man ska ha sommar kläder eller mellan kläder? =/ När det gäller Tindra så ger jag bara syster en nyckel hem så kommer de åt allt hemma ;D lättast så.

2010-05-06 @ 08:15:48
URL: http://[email protected]
Postat av: kentAA

Ingen hostmedicin hjälper på Ninja, med eller utan recept och vi har de flesta. Skitjobbigt med sjuka barn.

2010-05-06 @ 14:41:17
URL: http://kentAA.wordpress.com
Postat av: malin

Men hörru! om du kallar dig gammal.. vad fasiken är jag då da? :) hehe! :D Hur mår lilltösa? är hon piggare?

2010-05-09 @ 20:32:39
URL: http://malinklein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0