Soffhäng...

Sitter i soffan och gör inge vettigt alls.

Idag börja jag dagen med promenad och pump.
Otroligt sköönt när de är gjort.¨Sen åkte jag ner till mamma och hälsa på lite.

Nu sitter jag i soffan och muttrar över att jag är själv.
Antingen så jobbar man,festar,bio,äter god mat osv osv.
Sluta med att jag kommer äta av allt onyttigt som finns här hemma,
gå och lägga mig och ha en jävla åmgest över allt jag ätit.
Tänka på hur mycket jag ska träna imorgon.
Fast jag har en träningsfri dag!
Eller en promenad bara :P

Har gett brun utan sol ett försök igen.
Vill inte att folk ska behöva se mina vita ben :P
Får se hur de går.
Men ser då resultat påengång iaf.
Så den funkar iaf.



Imorgon hoopas jag att få dricka lite vin i viken.
Hoppas Sofie blir piggare.
Håller verkligen tummar och tår.
HÅRT!

Bara skit är de på tv också.
Guud så neg jag är.

Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Tjoho:) Vilket sammanträffande!

2010-05-13 @ 20:26:57
URL: http://martamathilda.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Förhoppningsvis kommer vi iväg:) Mamma å dom har redan bokat, antingen bokar vi nu eller chansar på en sista minuten

2010-05-13 @ 22:21:28
URL: http://martamathilda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart har du köpt den? Funkar den bra? :)

2010-05-14 @ 20:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0