Seg..

De är va denna dag är.
Tvi.

Nelly sover iaf efter en massa krångel.
När hon vaknar ska vi åka och fira William som fyllde 1 år igår.
Grattis till han! :P
Sen ska jag jobba inatt.
vet inte va jag gett mig in på
Men känns inge vidare.
Jag har inte jobbat på typ två år.
Och dom sakna folk så jag kommer få sätta mig och köra själv.
De gillas verkligen inte.
Men men.
Man får juh pengar för de.
Hoppas jag :)
Hoppas jag hinner sova en stund efter kalaset.
Vore toppen de.
Annars vet jag inte vad som händer :P

Ne nu lite nytta innan Nelly vaknar.!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jajjamensan coola killen lixom :P Tack så hemskt mkt! :) Va önskar sig fröken lilljönsson när hon fyller då? :)

2010-05-31 @ 19:27:39
URL: http://soofieeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0