Fröken Fräken...

sover,och jag vet inte vad jag ska hitta på.
Hade tänkt klippt gräset men vet inte om jag vill de nu när hon äntligen somnar.
Återstår att se.

Idag ska vi på visning av hus.
Spännande.

Mot kvällen är de dax för löptest med innebandyn.
YEAH!

Annars då.
Har inte gjort så mycket.
Vart en promenad med Sandra och Texas på fm.

Ska väll lägga ut en annons på vårt boende får se om de finns något intresse.

Hej Hej!

Vardagsrummet


Andra sidan i vardagsrummet



Nellys rum


Vårt rum



Hallen



Andra hållet i hallen



Kök



Kök


Kommentarer
Postat av: Angelica

har du målat byrån i hallen vit själv eller har du köpt den så?? Jag är så sugen på att måla våra hallmöbler och vi har en sån i annan färg...

2010-05-25 @ 19:32:19
URL: http://minamobilbilder.blogg.se/
Postat av: Angelica

hur gjorde du? sandpapprade, grundade och målade?

2010-05-25 @ 20:59:20
URL: http://minamobilbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0