Städhjälp..

Ja de är vad jag skulle vilja anlita.
En som städer åt oss.
Jag är så sjukt dålig på de.
Känns som jag itne gör annat än att går och plockar om dagarna.
Men Städa hela alltihopa är jag väldigt dålig på.
Känns som jag skulle vilja lämna bort nelson och verkligen stda hela övervåningen och mellanvåningen.
Källaren den skiter jag i.
De Är Even och Andreas.
Men skulle vilja göra iordning där nere så man kan häng träningskläder osv osv osv.
Jag älskar när solen lyser men man ser verkligen hur dammit de är överallt.
Men men.
Någon dag ska vi ta tag i de med.

Igår va jag och Nelson och Even och bada.
Hon är så söt mitt lilla N.

Idag ska vi ge oss ut på långpromis.
Sen kommer Sofie och William.
Ska bjuda William på lunch.
Så ungen får smaka fiskbullar.
Sen blir de till att gå till hanssons så jag och S får i oss något.

Sen får vi se va som händer. Kanske tvingar A att städa någon av våningarna. :P
Skippar träningen och lämnar N till Emma så vi kan städa.!
De är en bra plan tycker ja!


Kommentarer
Postat av: TB

Skitplan tycker jag :)

2010-03-03 @ 13:37:21
Postat av: Mum

Frida Evelina Jönsson vill ju ha ett jobb anställ henne;))

2010-03-03 @ 19:16:47
Postat av: sofie

Jag vill ju jobba, anställ mig vettja:D

2010-03-03 @ 19:42:53
URL: http://melvin2005smamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0